Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

باید در این خصوص آمادگی داشته باشیم و آنچه كه حق است به دست بیاوریم، زیرا ما بیش از آن چه كه حق ما نیست نمی‌خواهیم.

اجزای مهر شرکت تغییر مهر شرکت دارندگان امضا مجاز مهر شرکت لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

شرکت مدنی یا… تاسیس شرکت راهنمای مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها

به گزارش "تابناک" آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز چهارشنبه در اولين مصاحبه خود بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" اظهار داشت: تحميل جنگ عليه ايران و هچنين تبليغات فراواني که هنوز عليه ما صورت مي گيرد عوامل و علل متعددي دارد که يکي از آن پايبندي به اصول انقلاب و حمايت مستمر ما از فلسطين است.

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

نماينده بيرجند تاكيد كرد: بايد مراقب باشيم كه سايت ها و روزنامه ها وارد وادي اهانت به بيت امام نشوند چراكه ما مديون هستيم.

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

متاسفانه علاوه بر برخی افراد غافل، گروهها و جناح های دارای مطامع سیاسی درداخل نیزبا دشمنان همنوا شده، بر بسترشایعات و شبهاتی که بنیان های حقوقی و اخلاقی و سیاسی انقلاب و کشور را درهم می شکند با سواستفاده از احساسات عمومی به قدرت و مناصب مورد نظر دست یافتند.

سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

«بهبود شاخص‌های عملکردی مالی کشور درزمینهٔ عقد قرض‌الحسنه

وی به سخنان خود در نماز جمعه بعد از انتخابات اشاره كرد و گفت: افراد خیرخواه و با تجربه، در حال تنظیم كردن مطالبی براساس محورهای سخنان بزرگان هستند كه می‌تواند براساس آن فضای فعلی را فضای نقادی صحیح، دلسوزانه و بدون تنش‌های كاذب در نظر گرفت.

Report this wiki page