Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

این گونه خبر سازی های این رسانه ها مسبوق به سابقه است. به یاد داریم که چندی پیش سایت رجا نیوز خبر از آن داد که علی لاریجانی شب انتخابات به صورت تلفنی به میرحسین موسوی تبریک گفت و این خبر مستمسک روزنامه ای چون لس آنجلس تایمز قرار گرفت تا با استناد آن عنوان کند که "رئیس مجلس ایران پیروزی موسوی را پذیرفته بود اما به ناگاه نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد!"

حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به طرح اتهام برخي از خبرگزاري ها و روزنامه ها به "سيد حسن خميني" يادآورشد: بيت امام راحل از چنان قداستي برخوردار است كه تمامي ملت ايران و ديگر ملتهاي مسلمان تا صبح قيامت بدهكار حضرت امام و فرزندان ايشان هستند.

وی گفت: به خاطر حفظ آرامش، من کنار کشیدم و در مراسم تنفیذ نیز شرکت کردم و معتقدم با هدایت رهبری، حضور نیروهای دلسوز و مخلص و وجود روحانیت در خط مقدم، مشکلی برای انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

اگر هاشمی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و امامت جمعه تهران عزل شود، به نظر شما از ریاست مجلس خبرگان نیز استعفا می دهد؟

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

You could rename any part by clicking on the icon that seems, rearrange sections by clicking and dragging them, or delete sections by clicking the icon.

Het doel was om een ruimte waar studenten aan de universiteit voor een goede communicatie en material delen makkelijk te wisselen via het Net te ontwerpen. Zijn project was zo vernieuwend dat uiteindelijk uitbreiden tot beschikbaar voor elk netwerk gebruiker.

خیلی اهمیت دارد که در طراحی سایت وکالت خود، روزمه کامل کاریتان را قرار دهید و چرایی آن به خاطر دلایل زیر است :

رضاییان افزود: «افرادی که در تهران می میرند؛ روال به این گونه است که به پزشکی قانونی منتقل می شوند و اگر صاحبان این اجساد به پزشکی قانونی مراجعه نکردند، این اجساد با یک کد به بهشت زهرا فرستاده می شوند، تا دفن گردند و بعد از مدتی ممکن است، صاحبان این اجساد متوجه فوت نزدیکانشان شوند و به پزشکی قانونی مراجعه کنند تا شرایط قانونی طی شود و پس از آن قبر شخص مذکور را به آن ها نشان می دهند، این روال همیشگی بوده و هست و تمام قطعات بهشت زهرا وجود دارد، اجساد را که نمی سوزانند سالیان سال است که مجهول الهویه ها را در بهشت زهرا دفن می کنند.»

 افراد برای گرفتن مشاوره از وکیل مجبور هستند که وقت زیادی را صرف کنند و شلوغی و ترافیک راه را تحمل کنند تا در نهایت بتوانند به وکیل دسترسی پیدا کنند.

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google Plus, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google Plus) is een sociaal netwerk wordt beheerd doorway Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten 10 minste 13 jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

البته همان دیروز جواد امام، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی (و همین‌طور پدر عاطفه امام که بازداشت یا در واقع ربودنش خبرساز شد)، بعد از ۹۳ روز انفرادی و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز قانع نشده اید که چرا واقعا به طراحی سایت وکالت نیاز است، به شما توصیه می شود دیگر دلایل نیاز به طراحی سایت وکالت که در زیر مطرح شده است را نگاهی بیاندازید. این دلایل عبارتند از :

Report this wiki page